Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Alen Delon: Mrzim ovu epohu, otići ću sa ovog sveta bez žaljenja

Komentari (54) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 12 januar 2018 10:26
oko za oko
..... i srešćeš se sa Stevanom Markovićem, a onda ćeš zažaliti
Preporuke:
42
48
2 petak, 12 januar 2018 13:40
penzioner Cviko
Mrzi ovu epohu? Verovatno misli na svoju životnu epohu. A kad je bio mlad šta je radio? Voleo je ovu epohu. Može da mrzi ovu epohu ali od nje pobeći ne može. Ona mu je sudbina. Mržnja je priznanje poraza. Samo je ljubav pobeda.
Preporuke:
41
54
3 petak, 12 januar 2018 14:08
šklj
Najbolje mu je da se pokaje i izmiri s Bogom. Shvatajući da nije `bog` i da svetska slava prolazi, kao i svet...
Preporuke:
41
24
4 petak, 12 januar 2018 14:50
Kole
za Penzioner Cviko
prijatelju, ako ti ne vidis da je ova danasnja epoha, lazna, plasticna, poludela i vrlo ozbiljno samoubilacka, da su ljudi sve otudjeniji, da je obrazovanje i kultura u celoj Evropi, pa i u Srbiji otisla u Honduras, onda ti Alen Delon to ne moze objasniti. Ako ti mislis da je ova izjava samo rezultat Delonove zali za mladoscu, onda nista.
Preporuke:
125
8
5 petak, 12 januar 2018 14:55
b78
Nazalost mogu samo da se slozim. Ova planeta je predivna i na njoj ima jako puno lepih stvari u kojima se moze uzivati ali to u sta se ljudi pretvaraju je jednostavno sljam. Ima naravno i drugacijih i imam srece sto sam okruzen i takvima ali se toliko sljama namnozilo da je to strasno.
Preporuke:
79
4
6 petak, 12 januar 2018 14:55
Ja
Slazem se Alene i ja cu! Ljudi su mi se ogadili do mere da jedva cekam da odem iz ove epohe u 3 pm!
Preporuke:
54
8
7 petak, 12 januar 2018 14:56
Romej
Veliki čovek i velike reči! Sve se slažem s ovim što je izjavio! Apsolutno tačno! A želim mu da, i pored toga što i ja poput njega veoma mrzim ovu zlu izopačenu epohu prepunu mržnje, primitivizma, materijalizma, bahatosti, neljudskosti svih vrsta, da ipak ipak ostane sa nama na ovoj planeti što duže bude mogao! Da imamo još nekog velikana među nama na ovoj tužnoj, iscrpljenoj i obogaljenoj planeti...da imamo velikana sa ljudskim srcem i zdravim razumom među nama....živ bio gospodine Alen Delon na mnogaja ljeta!
Preporuke:
62
7
8 petak, 12 januar 2018 14:56
bez imena
Legenod u potpunosti te razumem i ako sam niko i nista u ovome svetu. Nisam doziveo nista od toga sto si ti pretandrljao ali sam uzivao do pocetkom 90 zivotom obicnoga srecnoga smrtnika. Znalo se ko je ko a danas...... ustvari sve si rekao necu da te ponavljam. Vidimo se tamo negde bre.
Preporuke:
45
2
9 petak, 12 januar 2018 14:58
Stvarno je naknadno pametan
Bio je I u gostima kod I. I. na Prvoj I lepo odglumio sebe u najboljem svetlu.
Preporuke:
11
6
10 petak, 12 januar 2018 14:58
Goran
Celog života je bio teški zločinac, blizak sa kriminalcima, ali se to zataškavalo. A sada hoće da pre nego što umre usmrti i nedužnu životinju. Sadistički egoista.
Preporuke:
25
24
11 petak, 12 januar 2018 14:59
Novak
Gledao sam dokumentarac o njegovom životu. Između ostalog pominje se i afera Pompidu kad su pronašli telo jednog Srbina, za kojeg se ispostavilo da je imao nameru da ucenjuje ljude iz francuskog političkog i medijskog vrha zbog njihovih raskalašnih zabava sa prostitutkama. A gde je Alen Delon bio jedan od glavnih osumnjičenih... Kažu ljudi, a to je bilo 1968god, da se od tada Alen Delon mnogo promenio. Postao je mračan i ozlojeđen čovek. Njegovo imanje pokrivaju kilometri šume i Alen Delon vodi usamljenički život. Ova njegova izjava je na tragu njegovog mračnog karaktera... I kad je gostovao kod Ivana Ivanovića bio je veoma krut i ozbiljan. Nijednom se nije osmehnuo... Čak se par puta žacnuo i gotovo uvredio na bezazlena pitanja. Imam utisak da je jako ogorčen i da ne može da se oslobodi tog osećaja.
Preporuke:
39
2
12 petak, 12 januar 2018 15:02
Indoktrinacija
Poznati dok su u snazi rade sta god im padne na um. Jure svaku suknju koju im zapadne za oko, alkoholisu se, upražnjavaju narkotike, nemilice trose i bahate se. Probaju i ono sto normalnom coveku nikada i ne prodje kroz glavu.
Trose novac, slavu i ime koje su stekli upravo u svetu od kojeg pod stare dane peru ruke.
Kada shvate da su potroseni i da im se blizi kraj (pod uslovom da ih od nakaradnog nacina zivota kraj ne iznenadi) onda se sete da palamude i relativizuju svoje postupke zakasnelom mudrošću.
U pravu je covek, ovaj svet je zaista licemeran...
Preporuke:
48
4
13 petak, 12 januar 2018 15:03
Klisura
Ovako nisi mislio kad si imao 30godina Sada 82 ehhhhhhh.
Preporuke:
24
16
14 petak, 12 januar 2018 15:05
Kol
Tako je legendo, isto i ja razmišljam iako nisam ni 100 deo postigao ili proživeo kao ti ali ovo vreme je zaista tužno u Srbiji posle 5 oktobra.
Preporuke:
53
8
15 petak, 12 januar 2018 15:06
Dragan
Dok si bio mlad, prvodio se i bo zvezda, tada ti je valjao. Nisi se setio tada da je i tada bilo starih ljudi kojima se svet zgadio i napustali su svet sa istim takvim misljenjem.
Preporuke:
29
5
16 petak, 12 januar 2018 15:07
Arch Enemy
Slažem se,ološ,hohštapleri,svijet u kojem vlada kitcheraj,primitivizam,nepravda i štovaoci iskrivljene slike stvarnosti i vrijednosti u kojoj je glavni motiv novac i laž!
Preporuke:
38
7
17 petak, 12 januar 2018 15:09
GT
Ma daj, uzmi neki antidepresant ili drmni flašu konjaka (caša je malo njemu) i prestani da truješ nas mlade. Godine su u glavi...!
Preporuke:
15
25
18 petak, 12 januar 2018 15:16
Aleksa
au "Cviko" baš si se nalupetao,
tek da se javiš.
Delon govori jasno i konkretno,
a ti se uvatio iskrivljavanja i
probi zamene ideala i etike
za stvarnost u kojoj čovek živi.
kao da se vremena,
epohe u životu društva ne razlikuju.
e svašta.
Delon govori o sebi,
a ti si promašio temu, jer govoriš o sebi.
Preporuke:
28
6
19 petak, 12 januar 2018 15:24
E Alene kad je tebi zapad dosadio a sta cu ja
Alene, čak i tebe tretiraju kao krpu istrošenu a u Rusiji bi i danas bio bog... Ja mislim da se mi kod Gage i Bate nismo obrukali. Slava im!
Preporuke:
16
5
20 petak, 12 januar 2018 15:29
Miki
Stvori Bog magarca i reče mu:
-Bićeš magarac,radićeš od zore do mraka, teglićeš na svojim
ledjima sve što ti stave i živećeš 30 godina.
Magarac odgovori:
-Neka bude volja tvoja,Gospodine,ali…30 godina je previše.Zar ne
bi bilo bolje 10?
I usliši Gospodin magarca i načini ga takvim.

Zatim stvori Bog psa i reče mu:
-Bićeš pas, čuvaćeš kuću čovekovu,ješćeš što ti ostave i
živećeš 25 godina.
Pas odgovori:
-Neka bude volja tvoja,Gospodine,ali…25 godina je previše.Zar ne
bi bilo bolje 10?
I usliši Gospodin psa i načini ga takvim.

Onda stvori Bog majmuna i reče mu:
-Bićeš majmun,skakaćeš sa stabla na stablo i činićeš majmunarije
za zabavu okoline svoje i živećeš 15 godina.
Majmun odgovori:
-Neka bude volja tvoja,Gospodine,ali…15 godina je previše.Zar ne
bi bilo bolje 5?
I usliši Gospodin majmuna i načini ga takvim.

Konačno stvori Bog čoveka i reče mu:
Preporuke:
20
2
21 petak, 12 januar 2018 15:31
Miki
2 . -Bićeš čovek,najinteligentnije stvorenje na zemlji,gospodarićeš
svetom i svime u njemu(osim ženom,to ti nikad neće uspeti)i
živećeš 30 godina.
Čovek odgovori:
-Hvala ti i neka bude volja tvoja,Gospodine, ali…30 godina je
premalo.
Zar mi ne bi mogao dati 20 godina što neće magarac, 15 što ih je odbio
pas i 10 što ne želi majmun?
I usliši Gospodin čoveka i načini ga takvim.I tako,čovek živi 30
godina kao čovek,zatim se oženi i živi 20 godina kao magarac,radeći od zore do mraka i tegleći na svojim ledjima teret porodice.Potom ode u penziju i živi 15 godina kao pas,čuvajući kuću i jedući što mu daju.I na kraju,živi još 10 godina kao majmun,skačući od stana do stana svoje dece kreveljeći se da zabavi unuke..
Preporuke:
39
5
22 petak, 12 januar 2018 15:39
Slavomir Srpski
Bioloski proces zivota je takav da u izrastanju i mladosti ima najvecu energiju i nadu u buducnost, da bi onda ostavio porod da hrani decu i da odrzava nastavak zivota vrste.

posle odrastanja sopstvene dece, priroda nema razlog da se te individue dalje dugo odrzavaju, i mehanizam starenja oduzima snagu. voljui energiju za zivljenje i postyepeno i mentalno-psihicki dozivljaj pocinje da radi na umiravanju osobe, na njenom smirivanju za vreme preostalog zivota i olaksavanju da prihvati smrt kao nesto sto osobadja tegoba.

Alen Delon samo pokazuje tu stvarnost prirode. Jedini spas su trazili mudraci i isposnici i monasi, koji su na vreme ostavljali brod zivotne borbe (koja je uglavnom puna zloba i necasti), da bi svoju dusu usmerili necem sto nadrasta sam zivot.

Alen nije jedan od takvih produhovljenih.
Preporuke:
14
12
23 petak, 12 januar 2018 15:45
novi
Ogorčeni starac. Kada je to svet bio lep, pravedan, iskren, human? Giljotine, lomače, kolac, inkvizicija, robovlasništvo, feudalizam...to su sve bila zlatna doba?
Preporuke:
19
15
24 petak, 12 januar 2018 15:54
penzioner Cviko
@ Kole. Aleksa,
Jednog dana,svi će mo mi, jedan po jedan otići tamo gde su otišli oni, od kojih smo jedan deo i sami ispratili ...
Inače, odavno u velikom broju, komentara mnogi od nas, napisali smo ono što Alen Delon kaže. Dakle nije rekao ništa novo. Samo je pitanje interpretacije pa možete kazati ovako ili onako. Njegova mržnja je izraz njegovog straha od smrti. Ovaj strah je prisutan kod velikog broja ljudi. Zato ovu njegovu izjavu doživljavam kao njegov obračun sa smrću pre smrti. E sad Vi lupajte ako mislite da će te postati besmrtni sa svojim vaspitanjem.
Preporuke:
13
17
25 petak, 12 januar 2018 16:06
istina, gorka istina
Uvek je bilo šljama svuda naročito na vlasti.
Nije bolje bilo ni za vreme krstaških ratova, ni za vreme fašizma i nacizma, ni za vreme komunističkih čistki, ni za vreme hladnog rata.
Svako vreme ima svoje breme.
Možemo da sednemo na obalu reke Pjedre i da plačemo ili da kao pisac baš te knjige ili drugih "pametnih" knjiga umišljenih masona, templara i ostalih belosvetskih i domaćih protuva uzmemo stvari u svoje ruke i izmislimo prošlost i budućnost. A možemo i da radimo i pošteno zaradimo za sebe i svoju porodicu. Možemo i da odemo u manastir i da se zamonašimo. Možemo i da se bacimo s mosta. Sve je stvar izbora.
Starost je teška sama po sebi.
Ipak treba stići Bogu na ispovest ili se pomiriti sa gorkom sudbinom - da je svaki čovek uvek na gubitku (Selimović).
Preporuke:
15
2
26 petak, 12 januar 2018 16:10
eh
da sam kao mlad znao polovinu ovog što danas znam, bio bi svet mnogo crnji.
Nekada je bolje ne znati.
Preporuke:
19
1
27 petak, 12 januar 2018 16:21
Oliver Kromvel
Alan Delon je bio veliki glumac,veliki šmeker praktično generacija Belmonda živeo je i radio u najproduktivnijoj epohi za Evropski film i generalno način života,potpuno je upravu ovo je totalno plastično vreme,sve je instant,sve je na prodaju,jedno veliko ništa.Uz sve to bio je i ostao srpski prijatelj ne pecajte se na gluposti onog trovača mozgova Marića,nemojte porediti jednu filmsku ikonu i nekog tamo gradskog giliptera Markovića takvih je bilo na hiljade koji su pokušavali da budu nešto i iskoristili svojih vorholovskih 15 minuta slave i nestali,niko nebi znao za tok lika da ga upravo Delon nije izvukao iz blata.Što se epohe tiče ovo je kraj civilizacije,nema više ideala,ideologije,vere sve je relativizovano i sve može da se kupi nije ni čudo što 40 odsto populacije na starom kontinentu pije antidepresive.Što se tiče Delonovog načina života stavite se u njegov položaj da li bi ste stavarno bili bolji i moralniji mislim da ne.
Preporuke:
36
5
28 petak, 12 januar 2018 16:22
egoistično
Zar nije lepše kad ideš s ovog sveta a znaš da je bolje danas nego nekada kada si se rodio, nego ovako kada su svuda grozote, za razliku od perioda kada si na primer došao na svet?
Da li osećaš krivicu što je svet koji napuštaš gori od sveta u kome si se rodio?
Valjda je logično da se savestan čovek pita kakav svet ostavlja deci pre nego što ode Bogu na ispovest, na koji način je doprineo da epoha budućnosti bude bolja?
Preporuke:
13
3
29 petak, 12 januar 2018 16:35
Bojan, Priština
Odvratno vreme projektovano od strane anglo&hazarske đavolje bratoje koja vlada svetom
Preporuke:
28
4
30 petak, 12 januar 2018 16:49
Mladi penzioner
Otvorih malopre frizider da uzmem pivo, kad, odjednom, iz njega iskoci penzioner Cviko. Dodjavola, pomislih u sebi, kakva su ovo vremena dosla kad covek vise ni u svojoj kuci nije bezbedan?
Preporuke:
19
4
31 petak, 12 januar 2018 17:07
Zoran
Da, ali ti ipak nisi komunista, a ovi ovde jesu.
Preporuke:
9
7
32 petak, 12 januar 2018 17:38
kakav je da je
ovo sta je rekao potpuno je u pravu. Neko rece, strah od smrti, ne bih reko. Kajanje? Nece bit.
To sto je rekao je potpuno tacna i nazalost, jedina konstatacija o danasnjem svetu u kome vlada Laz, Primitivna Moc i Novac, naravno.
Tuzno ogledalo je Srbija, u kojoj primitivni bizon moze da javno pluje po vladici (i jos dobije i ovacije od primitivaca, takodje) ili Patrijarh da hvali veleizdaju vucica.
Quelque chose cloche là - rekli bi Francuzi.
Preporuke:
24
4
33 petak, 12 januar 2018 18:11
@ nostalgičar sa PTSD
Kol
ovo vreme je zaista tužno u Srbiji posle 5 oktobra.

Nedostaju ti "vesele devedesete" To nije problem

Kaži poslodavcu da ti daje pola evra plate, EPSu da ti isključi struju, toplani grejanje, prodavcima da ti ne prodaju hranu, komšijama da ti zapale kola, Vučićevim "crnomajcašima" da te prebijaju svaki dan ko građane devedesetih, i na kraju bagerima da ti sruše kuću kao Savamalu da simuliraju bombardovanje

A onda da te zatvore u ludnicu kao poremećenog ludaka iz devedesetih da kao terapiju gledaš svoje idole Vučića, Dačića, Šešelja, Vulina koji baljezgaju iste idiotluke na koje si navikao devedesetih.
Preporuke:
11
25
34 petak, 12 januar 2018 18:14
Ultravizitor
Crni Alene, preseli se u Srbiju i učlani se u stranku lAVa gospodnjeg. Znaš strani jezik i brzo ćeš da nađeš posao u diplomatiji a i kamion maloletnih sponzoruša kao svaki produhovljeni srpski diplomata. To će te okrepiti pod stare dane i povratiti ti duhovnu snagu za veru kao i našem prelepom preceniku kojeg lišno celiva Patrijarh za uspehe u porodičnom životu i lavovsku borbu za svetu srpsku zemlju bez kape i kišobrana na kiši, u snegu i ostalim nepogodama gde nije još kročila božja noga.
Preporuke:
14
7
35 petak, 12 januar 2018 18:31
Ovako je bilo
Sve je lažno, iskrivljeno. Nema više poštovanja, niko vam više ne daje reč. Samo se novac računa. Ceo dan slušamo o zločinima.

Prosto mi "suze pođoše na oči". Ali obzirom da nisam osoba koja tuđu patologiju projektuje na sebe i pokušava da nađe smisao Delonove homoseksualne patologije u sopstvenom "promašenom" životu:

Delon je odrastao u zločinačkoj kolonijalnoj francuskoj koja još uvek drži svoje kolonije i zemlje u kolonijalnoj zavisnosti. Dok je Delon odrastao i snimao svoje filmove, francuzi su ubijali širom sveta i pljačkali, da bi Delon snimao filmove, dok i sami nisu opljačkani sa nemačkom prevarom sa evrom. Zločinačka francuska naplaćuje i dan danas "kolonijalni porez" od 14 Afričih zemalja, a ko odbije odmah izbija državni udar i postavljanje profrancuske vlade. Šta radi zločinačka Francuska u Čadu, zašto se jedina javila na Obmanin poziv da se izvrši invazija na Siriju (sprečili Ruski i Kineski brod)

Dekadntni homoseksualac idol "srba"

fuj bre
Preporuke:
14
10
36 petak, 12 januar 2018 18:47
Turas
Ne krivim Delona on nosi svoj krst kao i mi svoj.To što je rekao je istina . Nisam njegov psihijatar da bi analizirao pravilno njegovu ogorčenost , ali mi je žao Stevana Markovića koji nije bio "gilipter". Stevan je bio "laf" svoga vremena kao i Ljuba Zemunac .Danas takvih mangupa nema . Na kraju afera sa Delonom i njegovim patronom Markatonijem je zataškana zbog umešanosti Pompidua i njegove supruge . Upravo u obrnutoj proporciji koju sada Delon kritikuje - novac I na kraju , meni su moji ljudi na zapadu uvek draži od licemernih zapadnjaka .
Preporuke:
14
6
37 petak, 12 januar 2018 19:12
...
Covek sa toliko godina, takvom slavom I moci, bio je deo tog drustva. Svvako pa I on, kao I svi mi pojedinacno, treba da se preispitamo koliko smo doprineli da ovaj svet bude bolji. Bilo bi lepo da se on pokaje, ima zasto sudeci po dokumentarcu I svedocenjima Srba u njegovom okruzenju. Tesko dakle da je on moralna gromada koja bas nista nije doprinela ovom zlom svvetu
Preporuke:
11
3
38 petak, 12 januar 2018 19:17
Slavomir Srpski (2)
Zaista ne razumem zasto ovakav stav jednog duboko ostarelog coveka izaziva toliku paznju. Pogotovo sto dolazi od osobe koja je zaista imala skoro sve u zivotu, od lepote, novca, priznanja, lepog i skupocenog zivljenja?

Kako tek treba onda da se ponasa neki siromah ili nesrecnik, ili invalid, a da ne spomenen tek tesko bolesne osobe.

Sto se tice reditelja i poznatih glumaca, mnogi od njih izvrse i samoubistva, sto je jos gore od ove izjave mrznje vremenu i okolnostima u kojima je (dobro) ziveo ovaj covek.

Ipak on nije stradao u ratovima i velikim egzistencijalnim krizama, a da se u svetu najvise gleda na novac, to je poznato od antickih vremena do danas. U Indiji postoji dobar primer da se covek, posle radnog perioda posveti meditaciji i isposnickom zivotu. Alenu bih to preporucio, umesto mrznje.
Preporuke:
13
5
39 petak, 12 januar 2018 19:54
...2
Ovo mi lici na Holivud I pljuvanje po Weinstainu a glasanje za Clintonovu koja je zene koje su Billa optuzile za isto nazvala lazljivicama I zenama sumnjivog morala?!
Preporuke:
8
1
40 petak, 12 januar 2018 20:03
Mudrac
Zal za mladost osrednjeg glumca.
Da ima imalo strpljenja da proveri cinjenice, video bi da svet nikad nije bio bezbednije i bogatije mesto. Dok je bio mlad nije bio gadljiv na pare, nije bio veran svojim zenama, i nije se ibio od kontakta sa kriminalcima. Sad kad je ispusena lula i nebitna osoba, jedino mu je preostalo da se zali, samo ne znam kome...
Preporuke:
14
4
41 petak, 12 januar 2018 20:28
Starac
Ne znam da li Delon ima dece. Zenu. Starost je laksa kad covek nije sam. Ja imam izuzetnu zenu (Bog me je pomilovao) i sestoro unuka i to mi olaksava poslednje dane.

Koristim priliku da podsetim starije ljude da na vreme raspodele imovinu (napisu testament), da se njihovi naslednici ne bi rastrzali.
Preporuke:
15
5
42 petak, 12 januar 2018 20:44
gandra
na stranu to ko je ovo izjavio - to je manje vazno - ali zaista zivimo u potpuno nihilistickim mediokritetskim vremenima - bez velikih umetnika, mislilaca - sve je svedeno na prizemno nista - bez ikakve vertikale, moralne i svake druge - uvek je svet bio los, zao, opak - ali su uvek postojali i neki svetionici u vidu velikih umetnika, mislilaca, dela, ideja - koji su davali neku nadu... jedan pikaso ili volter je danas nemoguc... ovo mi sve deluje kao ostvarenje velike opomene koju su dostojevski i nice izricali pre vise od 100 godina - opomenu "o smrti boga" - ali pre svega u vrednosnom a ne u religijskom smislu
Preporuke:
10
9
43 petak, 12 januar 2018 21:03
Čovek
Po meni današnjeg čoveka, đavolsko k*pile, koga je po Bibliji stvorio Bog, ali je on u međuvremenu evoluirao u najgoru zver, najbolje opisuje ona priča o Dva prijatelja u bezizlaznoj situaciji:

Nađu se dva prijatelja lovca u bezizlaznoj situaciji, bez hrane, sa vodom za piće za nekoliko dana. Mlađi i fizički jači reče:

- Najteže mi pada što ću zadnji umreti od gladi!?

- Valjda ćemo obojica umreti od gladi, usprotivi se stariji.
- Prvo ću ja pojesti tebe da ti prekratim patnju, uzvrati mu mlađi!

U suštini se slažem sa Delonovim stavom ali je mogao reći i neki od puteva spasa za čovečanstvo? Inače zapadna, nasilna civilizacija, dovela je čoveka i civilizaciju do apsurdnog stanja. Mislim da oni postoje.
Preporuke:
10
4
44 petak, 12 januar 2018 21:06
@Starac
ima sina koji zivi u Svajcarskoj.
Pre desetak ili vise godina je bio umesan u ranjavanje jedne devojke na zurci u njihovom stanu, nikad nije bilo jasno sta se dogodilo, ima i u Svajcarskoj onih koji imaju pare i moc koju Delon pominje!
Preporuke:
7
2
45 petak, 12 januar 2018 21:12
Slavomir Srpski @starac
A sto bi se rastrzavali oko necega sto oni nisu zaradili?

Zasto da se starci muce i placaju da pisu testamente, ako je zakonom vec predvidjeno kako se deli nasledstvo? To jedino ukoliko onaj koji pise testamenat zeli da vise da jednoj strani nego drugoj, u odnosu na ravnopravnu podelu predvidjenu zakonima. U tom slucaju testament ce nekoga da vise nagradi od drugih i to je MNOGO VECE rastrzavanje za one koji ce da dobiju manje od zakonskog, i to ZNANJEM da im je to licno uradio OTAC.

Ostareli ste ali izgleda da mudrost jos niste potpuno stekli. Lepo promislite da li Vam je pametno i dobro da nekoga favorizujete trestamentom ili ne.

Bez testamenta, a podelom po zakonu, necete biti u prilici da nekoga ostetite i da mu zivot ojadite posle vase smrti.
Preporuke:
2
3
46 petak, 12 januar 2018 21:20
Slavomir Srpski @starac 2
Izvinite, umalo zaboravih.

Ukoliko smatrate da vas je za zivota neki naslednik vise zaduzio pa njemu zelite vise da date onda budite posteni pa odmah njemu za vasg zivota nesto poklonite (ako imate novca u banci, poklinite mu jedan deo, a ako ne prodajte nesto pa mu dajte).


Tako cete odmah uvideti da li je vas "testament" bio pravedan ili ne, na reakciji bilo dobitnika poklina, bilo ovih drugih. I imacete mir u dusi na samrti, jer necete ostaviti deci da se muce posle vase smrti nagadjanjima jeli ste im ucinili nepravdu ili ne, posto cete za zivota to moci posteno da im objasnite.

Zar ne, posteno ?
Preporuke:
2
3
47 petak, 12 januar 2018 21:49
Rebis
Lepota je u oku posmatraca, a kosmar u glavi snevaca.
Preporuke:
4
0
48 petak, 12 januar 2018 22:06
...
Takoreći,u tuđem veku.
"Najlepše godine provela je u najgorem veku"
(Iz čitulje u Politici,javnosti nepoznatoj herojini)
Preporuke:
6
0
49 petak, 12 januar 2018 22:09
Natali
Još će mu Stevan Marković ostati u najboljoj uspomeni.
Preporuke:
2
2
50 petak, 12 januar 2018 22:13
Propas'
Koliko me samo ove reči asociraju na Špenglera.
Preporuke:
2
0
51 petak, 12 januar 2018 23:20
Seljak Bezemljaš
Alen Delon je (kao i svi Francuzi)vek proveo u atmosveri istorijskog pada Francuske posle rata u Alžiru.Francuzi su rat izgubili kao i mi pod svetskim pritiskom.
Više od dva miliona Francuza rođenih u Alžiru izbeglo je u Francusku.Uz tu lavinu stigli su i Alžirci.Pa je Alžir "oslobođen" od francuza a Francuska postala Alžir.
Francuska nije imala razumevanja za nas devedesetih.Da li i zbog toga što smo u ratu bili uz Alžir pa i što su zaplenili brod koji je nosio Alžircima oružje.Brod se zvao "Srbija".

Alen Delon je glumac.To ranije nije moglo u pristojno društvo. Diviti se glumcu, ceniti "mudre reči" glumca je proizvod masovne kulture.
Rđavo obrazovanje i rđav ukus.

Dobra su vremena kada si mlad a loša kada si star.Ima i slikovitija izreka.

Imam recept za "otuđenost".
Isključiti grejanje u kući.Ložiti samo u kuhinji i to smederevac na drva.Kuhinja ne sme biti velika.
Niko ne sme da ima svoju sobu.Najmanje po troje da spavaju u jednoj prostoriji.Garantujem druženje.
Preporuke:
9
2
52 petak, 12 januar 2018 23:32
Joko Srbin Crnogorac
Gospodo,odoste daleko u politiku.
Delon nije Francuz, ni Talijan, ni srbin - nego čovek.
Govoti kao čovek, a mnogi to ne razumeju.
Delon ne iskazuje strah od smrti, nego je priziva ako se ovo o čeme govori ne izmeni.
Budimo ljudi - a ne političari i politički popovi.
Delon je bio zvezda i ostao.
Vreme je takvo kakvo je. Lopovi kolo vode svuda u svetu, a pomaže im sila i nepravda.
Kosovo i Metohija je Srbija - to izjavljuje Delon!
Preporuke:
15
2
53 subota, 13 januar 2018 11:28
student
svaki covek dok je ziv ima otvorenu sansu da sebe menja na bolje, i tako "popravi svet".

Ako ima volje, moguce je sve.
Preporuke:
3
0
54 subota, 13 januar 2018 11:45
empty straw
Nemam nameru da sirim klevete, ali negde sam cuo da je Delon, tada anonimni 19-godisnji placenik, u vreme bitke kod Dijen Bijen Fua, isao po ratistu i "overavao" ranjenike. Nadam se da je to samo trac, ali ako nije, mozda su ti flesbekovi uzrok njegove danasnje zlovolje.
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner